2009-02-17

List-djä***r!!!

Jahopp. Då är det officiellt - jag är en listknarkare. Det skulle inte hända, men det gjorde det ändå. Å fort gick det - man testade lite och sen åkte man dit ordentligt. Gratis testperiod i femton dagar är en grym inkörsport till tyngre användning av Pro-tjänsten. Lite som förhållandet mellan majja och heroin, kan jag tro, man vill hela tiden ha en större kick. Man kan helt enkelt inte lägga av när man en gång börjat.

Ett djä**a skit, det här med listor. Jag har listor för jobb, för prio 1 jobb, för hemmet, för inköp, för allt allt allt! Och det värsta är att jag gillar det. Och det är så praktiskt. Det är jättebra för en sådan som jag. Det är bara att logga in på nätet eller tanka hem det i mobilen. Det finns inte längre någon ursäkt för att glömma nåt. HJÄLP!

Jag kastar sten på RTM!!! (Fast på ett bra sätt...)

Inga kommentarer: