2009-02-13

100 inlägg & långbänkar

Förra inlägget var tydligen hundrade. Kollade precis i historiken och såg att jag bloggat sedan 2005, så det är väl sådär bra. Under hela 2007 la jag bara in ett inlägg. Min vän Niclas har 100 inlägg på en månad. Ha ha ha.

En annan långbänk är jobbets hemsida. 3,5 år har det tagit att slutligen bli klar. I går hade vi releaseparty påStadiumPromotion.se version 1.0. Trevligt.

En sista långbänk just nu är min Sci-Fi-novell om Brixx. Nu är det bara tre månader kvar till tio-års-jubiléet och jag har bara kommit till femte kapitlet av 25 (eller något). Jag har flyt i skrivandet men lite dåligt med tid. Dessutom skriver jag allt i Anteckningar i min iPhone.

Hadetsåbra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha ... Nu får du snabba på lite.
Men. Grattis till hundra ...trots allt.